Regulamin uczestnictwa
§1.
Postanowienia ogólne
1. Przepisy Regulaminu mają zastosowanie wobec Uczestników, Zamawiających wydarzenia ("Obóz Proroczy"), których Organizatorem jest Osoba fizyczna (duchowny) - Ryszard Krzywy.
2. Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
Organizator: Ryszard Krzywy
Serwis: serwis internetowy Organizatora prowadzony pod adresem https://www.sluzbaprorocza.pl
Wydarzenie: - Obóz Proroczy
Uczestnik: osoba fizyczna lub prawna dokonująca rejestracji na wydarzenie poprzez formularz online dostępny w Serwisie.
Gość / Wykładowca: osoba fizyczna, zaproszona przez Organizatora, posiadająca wiedzę i umiejętności na określony temat na odpowiednio wysokim poziomie.
Potwierdzenie udziału: komunikat wysyłany przez Organizatora poprzez Serwis w odpowiedzi na zgłoszenie dokonane poprzez formularz online.
Zadatek - bezzwrotna opłata na poczet kosztów związanych z rejestracją Uczestnika na Wydarzenie.
Turnus 1 - Wydarzenie rozpoczynające się 05.07.2025r. i trwające do 12.07.2025r.
Turnus 2 - Wydarzenie rozpoczynające się 12.07.2025r. i trwające do 19.07.2025r.
3. Uczestnicy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem i zobowiązani są do przestrzegania postanowień w nim zawartych.
§2.
Zasady uczestnictwa
1. Udział wydarzeniach organizowanych przez Organizatora, jest dobrowolny.
2. Wydarzenia organizowane są dla osób fizycznych zainteresowanych tematyką: Proroczą, posługi darami Ducha Świętego, duchowego rozwoju w aspekcie osobistym lub organizacji itp.
3. W wydarzeniu może wziąć udział każdy Uczestnik zainteresowany tematyką wydarzenia po wybraniu pożądanego turnusu, wpłaceniu Zadatku i wypełnieniu ankiety rejestracyjnej najpóźniej do 31.03.2025 roku, a następnie opłacenia pozostałej kwoty najpóźniej do dnia 31.05.2025r w przypadku płatności online lub w pierwszy dzień turnusu wybranego przez Uczestnika (TYLKO I WYŁĄCZNIE PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ po zaznaczeniu odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym). W odpowiedzi na rejestrację taka osoba otrzyma potwierdzenie mailowe o statusie płatności oraz informację o przyjęciu na listę Uczestników Obozu Proroczego.
4. Organizator zastrzega sobie ograniczoną pulę miejsc bezpłatnych (sponsorowanych w 100% przez Organizatora wydarzenia), pulę miejsc częściowo płatnych (sponsorowanych w części przez Organizatora wydarzenia) oraz odpłatnych.
5. Aby zapewnić uczestnictwo w zajęciach zorganizowanych dla Państwa dziecka w czasie 10:30-11:30 oraz od 12:15 do 14:00 (czas porannych wykładów z wyłączeniem przerwy kawowej) od drugiego do przedostatniego dnia na obozie, należy wypełnić zgodę, której wzór zawarty będzie w mailu potwierdzającym rejestrację Uczestnika. Prosimy o podpisanie go i odesłanie skanu na maila: sluzbaprorocza@gmail.com lub h.borowskakrzywy@gmail.com. Przyspieszy to proces rejestracji na miejscu Wydarzenia.
6. Konieczne do uczestnictwa w Obozie Proroczym jest podpisanie deklaracji RODO, której wzór również znajdą Państwo w mailu potwierdzającym rejestrację Uczestnika. Prosimy o podpisanie go i odesłanie skanu na maila: sluzbaprorocza@gmail.com lub h.borowskakrzywy@gmail.com. Przyspieszy to proces rejestracji na miejscu Wydarzenia.
7. Uczestnicy zobowiązani są dojechać na miejsce wydarzenia we własnym zakresie i na własny koszt.
8. Uczestnicy pragnący wykupić specjalną dietę np. wegetariańską, zobowiązani są do zaznaczenia stosownej opcji w formularzu rejestracyjnym oraz dodanie produktu “Dieta” do koszyka na stronie sklepu oraz uiszczenie stosownej opłaty w wysokości 70zł / osoba.
9. Uczestnicy pragnący wykupić miejsce dla swojego zwierzęcia w ośrodku gdzie organizowany jest Obóz Proroczy, zobowiązani są do zaznaczenia stosownej opcji w formularzu rejestracyjnym oraz dodanie produktu “Zwierzę” do koszyka na stronie sklepu oraz uiszczenie stosownej opłaty w wysokości 105zł / zwierzę. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania Uczestnika ze zwierzęciem w wypadku kiedy jego współlokatorzy nie wyrażą zgody na jego przebywanie w miejscu noclegu, a relokacja nie będzie możliwa.
10. Uczestnicy stanu wolnego kwaterowani będą z innymi osobami stanu wolnego tej samej płci.
11. Organizator nie odpowiada za zagubione rzeczy na terenie ośrodka, oraz za samochody Uczestników Wydarzenia.
§3.
Zgłoszenie udziału
1. Zgłoszenia można dokonać wyłącznie poprzez Serwis.
2. Zgłoszenia przyjmujemy do 31.03.2025 roku.
3. Aby dokonać zgłoszenia należy:
Kliknąć w jeden z banerów przekierowujących do sekcji sklepu “ Bilety na Obóz”.
Odnaleźć Produkt opisany jako Zadatek dla odpowiedniej grupy wiekowej dla rejestrowanej osoby i kliknąć w czarny przycisk “Zapłać” znajdujący się poniżej grafiki oraz opisu produktu.
Po kliknięciu zostaną Państwo przekierowani do opisu Produktu. Po upewnieniu się, że kliknęli Państwo odpowiedni Produkt dla Państwa grupy wiekowej proszę wybrać Turnus klikając w odpowiednie rozwijane pole, wybrać swoją grupę wiekową klikając w odpowiednie rozwijane pole, a następnie kliknąć czarny przycisk opisany “Jadę na Obóz”.
Otworzy się formularz rejestracyjny, który należy wypełnić (UWAGA, rejestrujemy każdą osobę oddzielnie poprzez powtórzenie procesu tu opisanego od nowa dla każdej osoby z uwzględnieniem wybrania odpowiedniej grupy wiekowej).
Po wypełnieniu formularza należy kliknąć czarny przycisk na dole “Jadę na Obóz”
Zostaną Państwo przekierowani do panelu podsumowania zamówienia, gdzie widoczne będzie podsumowanie tego co Państwo dodali do koszyka po prawej stronie, oraz panel płatności po lewej stronie
Proszę wprowadzić swój adres e-mail w odpowiedniej rubryce po lewej stronie ekranu (opcjonalnie można zapisać się do newslettera klikając odpowiednie pole poniżej pola tekstowego) i kliknąć czarne pole poniżej “Kontynuuj”
Należy wprowadzić dane karty płatniczej oraz adres billingowy i kliknąć czarne pole poniżej “Kontynuuj” - płatność kartą umożliwia bezproblemowe i zautomatyzowane zwroty w przypadku rezygnacji Uczestnika z Wydarzenia (więcej szczegółów odnośnie rezygnacji w §6)
Wyświetli się podsumowanie zamówienia, które należy potwierdzić klikając w odpowiednie pole.
4. Zgłoszenie udziału bez opłacenia Zadatku - niedokończenie procesu rejestracji, nie zapewnia rezerwacji miejsca na Wydarzeniu.
5. Zaznaczenie pola subskrypcji do newslettera w Serwisie jest jednoznaczne z dopisaniem podanych w formularzu adresów mailowych do listy mailingowej Organizatora, która to lista służy wyłącznie do powiadamiania Uczestników o konferencjach organizowanych przez Organizatora i wysyłaniu informacji organizacyjnych zgodnie z Polityką Prywatności - §2 lit. d, pkt 6.
6. Uczestnik zobowiązuje się do podawania w formularzu rejestracyjnym danych zgodnych ze stanem rzeczywistym (prawdziwych, aktualnych i nie zawierających błędów).
7. Po zakończeniu procedury zgłoszenia uczestnictwa Serwis automatycznie generuje imienną wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia udziału w wydarzeniu i wysyła na adres e-mail, podany podczas rejestracji.
8. W przypadku podjęcia przez Uczestnika decyzji o odpłatnym udziale w wydarzeniu, Serwis automatycznie generuje potwierdzenie płatności, które również przyjdzie na adres e-mail podany podczas rejestracji.
9. Najpóźniej do 31.03.2025r. Uczestnik deklarujący udział płatny powinien wnieść stosowną opłatę (Zadatek) za udział w wydarzeniu, a następnie opłacić pozostałą część do pełnej kwoty najpóźniej do 31.05.2025r. lub w pierwszy dzień danego turnusu obozu (PŁATNOŚĆ WYŁĄCZNIE GOTÓWKĄ po zaznaczeniu odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym).
10. Prelekcje przygotowane przez Wykładowców traktowane są jako autorskie opracowania dotyczące bieżącej tematyki konferencji i podlegają pod prawo własności intelektualnej. Kopiowanie i rozpowszechnianie tych materiałów bez zgody i wiedzy autorów jest zabronione.
§4.
Płatności
1. Opłaty z tytułu udziału Uczestnika w wydarzeniu są ustalane odrębnie dla następujących grup wiekowych:
Dzieci do 3 roku życia - bezpłatnie
Dzieci od 4 do 7 roku życia - 1350zł w podziale (250zł zadatek + 1100zł dopłata do pełnej kwoty)
Osoby od 7 roku życia - 1850zł w podziale (500zł zadatek + 1350zł dopłata do pełnej kwoty)
Informacje te zamieszczone są w kilku miejscach na stronie internetowej sluzbaprorocza.pl oraz przy poszczególnych produktach na stronie sklepu pt. “Bilety na Obóz”.
3. Uczestnik/Zamawiający jest zobowiązany do dokonania opłaty związanej z udziałem w wydarzeniu, zgodnie z niniejszym Regulaminem za pomocą sklepu na stronie internetowej sluzbaprorocza.pl.
4. Możliwe jest również dokonanie części płatności (dopłata do pełnej kwoty) gotówką w dniu wydarzenia, po uzgodnieniu z Organizatorem takiej formy zapłaty.
5. W przypadku gdy Zamawiający nie dotrzyma procedur opłat dotyczących uczestnictwa w konferencji, Uczestnik po wcześniejszym przypomnieniu Organizatora e-mailowym lub telefonicznym przez Organizatora, zostaje skreślony z listy Uczestników wydarzenia. Konsekwencją rezygnacji jest Utrata zadatku. Jedyna opcja zwrotu zadatku to:
1. Znalezienie kogoś na Państwa miejsce najpóźniej do 31.05.2025r.
2. Poinformowanie nas o tym i podanie imienia oraz nazwisko tej osoby.
3. Kiedy ta osoba sfinalizuje proces rejestracji wraz z opłatami, zwrócimy Państwu zadatek.
§5.
Wydarzenia płatne
1. Udział w wydarzeniu płatnych jest dobrowolny i wynika z przemyślanej decyzji o wzięciu udziału w tego typu wydarzeniach.
2. Uczestnik podejmując się wzięcia udziału w wydarzeniu płatnym zobowiązuje się do pokrycia kosztów Wydarzenia w wysokości i zakresie podanym na dzień, w którym zgłosił swój akces w wydarzeniu.
3. Koszt udziału w wydarzeniu może być zmienny. Organizator zastrzega możliwość regulacji ceny wydarzenia.
4. Z chwilą opłacenia udziału w wydarzeniu Uczestnik zobowiązuje się do wzięcia udziału w wydarzeniu.
5. Opłata za udział w wydarzeniu podlega zwrotowi na zasadach opisanych w paragrafie Zasady rezygnacji i zwrotu należności.
§6.
Zasady uczestnictwa w wydarzeniach
1. Uczestnik zobowiązany jest uczestniczyć w wydarzeniu w sposób niezakłócający udziału innych Uczestników. W przypadku naruszenia powyższego zobowiązania Usługodawca może usunąć takiego Uczestnika z miejsca wydarzenia . Fakt ten nie stanowi podstawy do zwrotu wniesionej opłaty z tytułu udziału Uczestnika w wydarzeniu.
2. Zabrania się Uczestnikom nagrywania przebiegu wydarzenia za pomocą wszelkich urządzeń utrwalających obraz i dźwięk bez zgody Organizatora. Zabronione jest publiczne i komercyjne udostępnianie tak utrwalonych treści.
3. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że publiczne udostępnianie zdjęć wykonanych w czasie wydarzenia może naruszać prawa osób trzecich, w tym prawo do ochrony wizerunku czy inne dobra osobiste. Jednocześnie Uczestnik wyraża zgodę na utrwalanie przez Organizatora bądź podmioty działające na jego zlecenie swojego wizerunku na materiałach fotograficznych czy audiowizualnych i następnie rozpowszechnianie takich materiałów dla celów promocji działalności prowadzonej przez Organizatora bądź Partnerów wydarzenia, w szczególności poprzez udostępnianie ich na stronach internetowych czy profilach w mediach społecznościowych.
4. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobiście, przez swojego podopiecznego lub swoje zwierzę innym Uczestnikom, Organizatorowi jak i podmiotom współpracującym z Organizatorem przy organizacji wydarzenia, w tym w szczególności właściciela obiektu, w którym odbywa się wydarzenie czy właściciela hotelu wynajętego przez Uczestnika.
§7.
Zasady rezygnacji i zwrotu należności
1. W ramach wniesionej opłaty za uczestnictwo w wydarzeniu Uczestnik, nie mogąc wziąć udziału w wydarzeniu osobiście, może wyznaczyć inną osobę do uczestnictwa w wydarzeniu. Taka osoba musi przejść standardowy proces rejestracji łącznie z uiszczeniem należnych opłat. Wówczas Państwa środki zostaną zwrócone na konto.
2. W przypadku braku wymaganej liczby Uczestników, niezbędnej do organizacji wydarzenia Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wydarzenia lub jego odwołanie.
3. Potencjalny, nowy termin wydarzenia będzie konsultowany z każdym Uczestnikiem indywidualnie.
4. Jeśli Uczestnikowi nie będzie odpowiadał nowy termin wydarzenia Organizator zwraca opłatę wniesioną przez Uczestnika wydarzenia z wyłączeniem zadatku. Dalej pozostaje w mocy prawo do wyznaczenia innej osoby na swoje miejsce, co uprawnia do zwrotu zadatku gdy wyznaczona osoba z powodzeniem przejdzie proces rejestracji i uiści należyte opłaty.
5. W przypadku braku wymaganej liczby Uczestników, niezbędnej do organizacji wydarzenia lub odwołania wydarzenia Organizator zwraca w całości opłatę wniesioną przez Uczestnika wydarzenia.
6. Zamawiający ma prawo do rezygnacji z udziału w wydarzeniu, który to udział już opłacono. Odwołanie udziału powinno być przesłane w formie oświadczenia o rezygnacji z udziału w wydarzeniu, którego powinno zostać przesłane przez Uczestnika/Zamawiającego do Organizatora wydarzenia drogą elektroniczną na adres sluzbaprorocza@gmail.com z adresu e-mail podanego podczas zapisu na udział w wydarzeniu Przyjęcie rezygnacji z wydarzenia jest potwierdzone przez Organizatora wydarzenia, wiadomością przesłaną e-mailem zwrotnym.
7. W przypadku potwierdzenia przez Organizatora przyjęcia rezygnacji z udziału w wydarzeniu przez Uczestnika/Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 6 powyżej, obowiązują następujące zasady zwrotu wpłaconych przez Zamawiającego należności za udział odpłatny:
a) Zamawiający otrzyma zwrot “Dopłaty do pełnej kwoty” (analogicznie 1100zł w przypadku dzieci 4-7 lat oraz 1350zł w przypadku osób powyżej 7 roku życia) wpłaconej należności za udział w wydarzeniu, jeśli rezygnacja z odpłatnej formy uczestnictwa zostanie zgłoszona nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia wydarzenia;
b) Zamawiający otrzyma zwrot w wysokości 50% “Dopłaty do pełnej kwoty” (analogicznie 550zł w przypadku dzieci 4-7 lat oraz 675zł w przypadku osób powyżej 7 roku życia) wpłaconej należności za udział w wydarzeniu, jeśli rezygnacja z wydarzenia zostanie zgłoszona nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia wydarzenia;
c) Zamawiającemu nie przysługuje zwrot wpłaconej należności z tytułu udziału w wydarzeniu, jeśli rezygnacja z uczestnictwa w wydarzeniu zostanie zgłoszona później niż na 7 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia wydarzenia.
8. Zwrot wpłaconych należności z tytułu uczestnictwa w wydarzeniu zgodnie z powyższymi podpunktami zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia zwrotu (plus czas operacyjny operatora płatności). Zwrot płatności nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez Uczestnika/Zamawiającego.
9. W przypadku gdy Uczestnik wydarzenia, nie stawi się w ustalonym dniu i miejscu aby uczestniczyć w wydarzeniu, a nie poinformuje Organizatora o rezygnacji z udziału w wydarzeniu zgodnie z zasadami ustalonymi w pkt. 6 powyżej, Zamawiającemu nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów oraz wpłaconych należności związanych z danym wydarzeniem.
10. Osoby, które zadeklarowały płatność gotówką w dniu wydarzenia, a zrezygnują w czasie krótszym niż podany w pkt. 7 powyżej zobowiązane są do wyrównania strat poniesionych przez organizatora w wysokości kwot opisanych analogicznie w podpunktach a), b) i c), jeżeli nie zorganizują innego uczestnika w ich miejsce. Wymieniona wyżej rekompensata powinna być na podane poniżej konto w ciągu 14 dni kalendarzowych od rozpoczęcia Wydarzenia.
Dane do przelewu:
Numer konta bankowego
23 1540 1030 2063 6328 8143 0001
Ryszard Krzywy Nysa
§8.
Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo - w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych - do odwołania, lub przełożenia planowanego wydarzenia oraz zmiany prelegentów.
2. Zmiana prelegenta nie stanowi podstawy do żądania obniżenia lub zwrotu opłaty wniesionej z tytułu uczestnictwa w wydarzeniu. Organizator oświadcza jednocześnie, że w takim przypadku dołoży wszelkich starań, aby nowi prelegenci posiadali odpowiednie przygotowanie merytoryczne.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
4. Podmiotem odpowiedzialnym za przetwarzanie Państwa danych osobowych jest Ryszard Krzywy. Dane udostępniane w formularzu rejestracyjnym służą tylko i wyłącznie do procesu finalizacji i obsługi rejestracji Uczestnika na Wydarzenie. Nie będą one udostępniane osobom trzecim.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie wysłana pocztą elektroniczną do wszystkich Uczestników, którzy udostępnili swój adres e-mail w procesie rejestracji na Wydarzenie. Jeżeli Organizator nie otrzyma oświadczenia Uczestnika o braku akceptacji zmian Regulaminu w terminie 14 dni, przyjmuje się, że Uczestnik zaakceptował zmieniony Regulamin.